Nadina

Nadina

Monday 2 February 2015

Tărâmul magic al copilăriei
















Am visat
că eram prietenă
cu Lăbuş,
iar acesta
la rândul lui
era prieten
cu nişte urşi...


Cât era ziua de mare
alături de prietenul meu
alergam,
înălţam zmee sub soare,
iar noi, doborâţi,
de căldura dogoritoare
pe pajişti ne odihneam...


Mi-aduc aminte
de-acest tărâm
unde-au tronat
atâtea pisici şi câini,
toţi mi-au fost prieteni,
vor fi mereu,
de mic copil
mi-am propus asta,
să-i am în sufletul meu!


Tărâmul magic al copilăriei mele
din multe elemente se compune:
 din zâmbetul meu,
când alergam şăgalnic,
din vremurile când, Doamne,
eram zburdalnic...


Copilărie,
tu, vis curat,
astăzi te caut
şi n-am aflat:
unde eşti acum?
pe ce uliţi ascunsă?
de ce-atât de greu,
după atâta timp
te laşi iar prinsă?

No comments:

Post a Comment