Nadina

Nadina

Tuesday 3 February 2015

Azi, te iubesc mai mult ca niciodată...


















Azi, te iubesc mai mult ca niciodată
cu toate plecările,
cu toate revenirile...

Mai trec pe alei amintirile,
ducând la braţ iubirile:
ce s-au consumat,
nu s-au consumat,
iubirile, ce mai răzbat
dincolo de cetini verzi de brad...


Azi, te iubesc mai mult ca niciodată
chiar de te neg,
chiar de am încetat să te mai caut...


Nu, nu mă laud
când afirm toate-aceste,
dar împărtăşindu-le
simt că pot trece peste...


Azi, te iubesc mai mult ca niciodată
e ziua-n care-mi simt inima atât de-naltă
şi mă iartă:
că nu mai dau o şansă,
de-a lungul timpului
atâtea şanse-am dat,
încât, simt că le-am epuizat...


Azi, te iubesc mai mult ca niciodată,
dar ştiu,
odată cu trecerea timpului
te vei duce la o altă...

No comments:

Post a Comment