Nadina

Nadina

Tuesday 10 February 2015

Despre bucuria de a împărtăşi...


























Am devenit în timp. Un lector fidel cărţilor. Analizându-mă, astăzi, îmi pot da seama că au existat şi momente de egoism. Situaţii în care cartea era doar pentru mine. Situaţii în care eram doar: eu - cartea. Mai apoi, am început să împărtăşesc. Din ce aveam cu alţii. Dăruind cărţi. Împrumutând cărţi. Şi treptat, m-am transformat în lectura de zi cu zi. Fiindcă da, mă închipui că stau zilnic, în palmele voastre. Precum o carte care se vrea citită. Dornică de a fi răsfoită. Astăzi totul este pentru voi. Bunăvoinţa doamnei Anca din localitatea Vladimirescu, jud. Arad constă în donarea unei mici biblioteci - vouă. Să ne bucurăm de fiecare filă, de fiecare poveste. Pentru că astăzi există bucuria de a împărtăşi. Iar această bucurie se perpetuează la nesfârşit. Să primim cum se cuvine darul zilei, al săptămânii, al lunii. Fiindcă februarie e plin de magie. E alb. E carte ce cu voi se-mparte!

No comments:

Post a Comment