Nadina

Nadina

Wednesday 4 February 2015

Avem nevoie de alb...















Avem nevoie de alb
şi de tot ce-i frumos,
în continuare...
de fericită
fiinţa să-mi scap
printre grămezi
minerale...


Avem nevoie de alb,
căci albul prea mult
ne-a înconjurat...
astăzi, pe chipul meu,
simt - sărutări din înalt...


Avem nevoie de alb,
noi, care, vedem
adesea, numai gri...
avem nevoie şi să fim copii,
să privim lucizi
la acea perdea
ce de sus a-nceput să cadă
şi se cheamă nea...


Avem nevoie de alb,
dar pentru asta ne trebuie
multă credinţă...
să se-nfiripe în jur
ceva dalb,
e cu putinţă...


Avem nevoie de cer,
avem nevoie de stradă,
să se-aşeze-ncet
fulgii mari - de zăpadă...


Avem nevoie de sănii,
ah, dar ne lipsesc renii,
pârtie fac, în urma mea,
mi-e visul alb,
de catifea...


"Avem nevoie de alb!"
strigă în urma mea,unii,
iar eu îi aprob
şi îi îndemn
să ne urmăm visurile
precum nebunii,
să ne facem din zăpadă ghem
şi să le unim laolaltă
astfel, viaţă să dăm
unor oameni frumoşi,
de zăpadă...


foto: Robert Duncan

No comments:

Post a Comment