Nadina

Nadina

Monday 16 February 2015

Mărturisire...












"Am să-ţi scriu zilnic. Voi fi catargul ancorat mereu la mal. N-am să mă dezlipesc de ţărm. Nu, atâta timp cât am certitudinea că vei reveni. Chiar dacă nu vei citi vreodată rândurile mele. Am să continui să-ţi scriu. Cu acelaşi dor. Cu aceeaşi dragoste. Şi-am să umplu filă după filă. Îmi pare rău doar că mâinile tale calde nu se vor atinge vreodată de paginile mele scrise cu atâta trudă. Dar nici teama aceasta nu mă va opri. Şi nici ploaie, nici foc, nici vânt nu vor putea opri cerneala inimii. Paginile le pot nărui, le pot arde, le pot duce departe. Dar nu şi gândurile. Iar acestea stau înscrise în inimă. Îţi scriu când pe partea dreaptă, când pe partea stângă. În funcţie de cum sunt ancorată la mal. Am să fiu cea mai statornică femeie din istorie. Mă voi împrieteni cu ţărmul sărutat de val. Am să-ţi fac din nisip, cărări închipuite. Pe care da, într-o zi, ai să te întorci. Niciunul dintre ei nu-şi pot imagina cum, nu au idee. Dar asta, dragul meu, o simte - un suflet de femeie..."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment