Nadina

Nadina

Monday 2 February 2015

Te voi iubi...


















Te voi iubi,
chiar dacă asta-nseamnă
ca să stau departe
și-am să te chem, în gând,
în fiecare ceas din zi sau noapte,
eu, crezând,
că pot fi fericită,
doar aievea să te simt...


Te voi iubi,
fiindcă în suflet,
ești singurul ce-mi trebuiești,
chiar dacă bruma bate la ferești,
chiar dacă azi, de mine, te răcești...


Te voi iubi
în fiecare clipă,
eu voi simți
în suflet cum mi se-nfiripă
un dor ce mă sugrumă,
un plâns ce nu se-astâmpără,
o lacrimă ce cade - lină...


Te voi iubi
și florile-n grădină,
de dragul și de dorul tău astăzi suspină...
cum pot atâtea crizanteme să opresc,
din plânsul lor dumnezeiesc
ce se revarsă peste ceea ce-i lumesc?


Te voi iubi,
nu-ți fie frică,
pe căi pe care-am să rătăcesc,
duminicile-n strană,
aici ești veșnic,
în suflet te-nvelesc,
cu inima nu știu ce am să fac - sărmană...


Te voi iubi,
aici voi fi,
în încăpățânarea zilelor de astăzi,
în dorul ce-am să-l port zilnic, cu mine...
te țin de mână,
lăsând cuvintele să cadă de-a valma,
ce va fi cu noi,
nu știe, încă, în graba-i
nici toamna...


Te voi iubi,
te voi simți,
mereu alăturea-ți
voi fi...

No comments:

Post a Comment