Nadina

Nadina

Tuesday 3 February 2015

Români vom fi...


















Nu-mi doresc din toate
câte se promit,
decât acea fărâmă:
să se păstreze ne-ntinată,
dulcea noastră limbă română!


Fără de grai
n-avem identitate,
să păstrăm, deci, pe buze
o limbă ce va dăinui
şi mai departe!


Şi vă-ngrijiţi cu toţii,
corect să o vorbiţi,
să scrieţi ortografic
şi cât mai des citiţi!

Atâta timp cât vom păstra
neatinsă - limba, inima,
Români vom fi,
frate cu frate,
stă scris în a vieţii carte!


Români suntem
în orice colţ de ţară
ne-am afla...
deşi scârbiţi
de multe fapte,
noi sângele nu ni-l vom renega!


Români şi de-astăzi înainte
noi vom fi,
vom transmite urmaşilor învăţăminte
şi-o limbă de care sperăm,
la rândul lor se vor îngriji!


Români am fost,
români suntem,
pe veci români vom fi...
că ne-am născut,
c-acesta-i locul
unde am crescut,
acestea-n veci nu vor pieri!

No comments:

Post a Comment