Nadina

Nadina

Monday 2 February 2015

Contrar...

Contrar
așteptărilor tale,
mai este și-astăzi
o zonă sensibilă
care așteaptă
ușor, arcuită,
particule din mine,
dragul meu,
așteaptă
să te recunoască,
să simtă...


Contrar
spuselor mele
și-a supărării
ce uneori mă cuprinde,
ești în tot și în toate,
cât zarea poate cuprinde...


Ești tot ce se poate
astăzi, confirma,
cu tine e greu,
sufletul simte,
dar fără tine
labirintul se-nchide...

Nu mai vreau jocuri,
contrar aparențelor,
astăzi lângă tine
vreau să-mi găsesc locul
și cuvintele uneori dor,
le mai stinge doar focul,
știm amândoi
că unul cu altul nu-i deloc ușor...


Contrar
zilelor în care,
nu te caut,
nu-ți răspund,
sunt absentă foarte...
doar tu poți,
cum și eu la rândul meu
pot să simt
cum ești prezent
și sunt prezentă în toate...

No comments:

Post a Comment