Nadina

Nadina

Tuesday 3 February 2015

Călătorind printre nămeţi...


















Călătorind printre nămeţi
am dat de-o carte
ce mi s-a lipit de suflet...
şi n-am mai putut
să mă dezlipesc
nicicum de ea,
trăiam fericită
prin ce-mi povestea...


Călătorind cu trenul,
mi-am făcut prietenă
o carte...
şi drept să vă spun
mă simt binecuvântată,
ca ea nu sunt alte,
îmi e devotată
şi totul cu mine împarte,
mă declar încântată
peste măsură,
m-am îndrăgostit pe veci
de lectură...

Călătorind printre nămeţi,
de astă dată cu prietena mea
cartea,
tovarăşa mea de drum
şi sprijin moral în drumeţie...
vă mărturisim că şi-acum
pe-ale ei file,
povestea noastră
pagină cu pagină,
astăzi, se scrie,
nu ştim dacă roman,
nuvelă o să fie...


Călătorind printre nămeţi,
am întâlnit şi alte cărţi
şi vă spun cu seninătate:
prietenoase au fost toate!

No comments:

Post a Comment