Nadina

Nadina

Tuesday 29 December 2009

Să nu mă uitaţi...



din păcate te ataşezi...şi te ataşezi subtil, lăsând zilele să se scurgă..clipele să se desfăşoare...anii să o ia la goană....şi te trezeşti într-o zi că pleci...îndemnat de destin, fără să poţi lua cu tine mare lucru...doar amintirea momentelor, doar chipuri dragi, smulgi promisiuni...şi pleci, cu-n zâmbet stins, cu inima încercată de îndoieli...pleci fără ceva tangibil...şi doare când nu poţi lua cu tine ceva palpabil, doar amintiri...la nesfârşit amintiri...un lucru aş vrea: să nu mă uitaţi..!! (scrisă în penultima mea zi de servici, alături de cei de la Selgros Cash & Carry Arad, 30 august 2009).


(mi-e dor câteodată de primul job, mi se pare firesc, aici "m-au crescut" oameni de la care am învăţat atât de multe...pentru unii a fost o nebunie, pentru mine o experienţă de viaţă pe care nu am s-o uit:)

No comments:

Post a Comment