Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

nemuritori...


..nimeni nu ştie cum a început...şi nici nu ştiu că avea să se termine înainte de a începe...nimeni nu credea cândva,în suflete pereche...:X nu am crezut,nu au crezut că răsuflarea unei dimineţi aduce adeseori cu sine soare...şi luminezi aşa frumos...de-ai fi aproape...şi în ochi..luminile ţi s-ar juca..să te privesc,într-una..nu m-aş sătura!!:)
aştept mereu zâmbetul tău...aştept o vorbă şi un gând...când am apărut,când ai apărut pe pământ?..suntem doi fraţi,doi prieteni,doi îndrăgostiţi...în lumea asta largă noi suntem fugiţi...în fericire evadaţi...ne îmbătăm de fericire..nu ne căutaţi:P şi ţi-aş zâmbi în fiecare dimineaţă...de-aş şti că tu o să-mi dai viaţă...că poţi să faci din lumea mea ce n-am crezut vreodată....că poţi să faci ca lumea să îmi fie minunată!!:)
zâmbesc,zâmbeşti...doar privegheri,tăceri ne-ntâmpină pe la fereşti...simt,simţi...şi îţi aduci aminte??...sunt clipe când nu ne trebuiesc cuvinte...inima doar ea ştie ce simte:X ...semnale mai emite uneori....eşti visul meu când dorm,eşti lacrima din zori....dar tot ce eşti...ştiu că eşti..zâmbetul ce mie cald mi se arată...tu eşti ce ai putea fi...dar nu ai să fi niciodată:(
probabil că nu ni se-arată....oricum,un suflet undeva aşteaptă....oriunde eşti,oricând zâmbeşti..chiar fără de cuvinte....adu-ţi aminte câtă fericire aduci...adu-ţi aminte-n trecere câtă durere iei...sărută-mă....alintă-mă,cum uneori doar tu ştii să m-alinţi...dorinţa noastră se consumă prin lacrimi fierbinţi..închin sfinţilor rugăminţi...să ne deschidă sufletul spre cer...să te privesc..să mă priveşti....să simt că nu mai sunt..că nu mai eşti..şi ştii că astea nu sunt doar poveşti...:X

No comments:

Post a Comment