Nadina

Nadina

Tuesday 8 December 2009

"numai" vs "nu mai"


...numai cine te cunoaşte ştie să te aprecieze pentru ceea ce eşti......
nu mai trăiţi cu speranţe când ştiţi că acestea vă fac rău vouă şi celor din jur .......
numai cine te iubeşte e în stare să te urmeze oriunde ai merge, să lase totul şi să se abandoneze fără regrete ......
nu mai aşteptaţi iubire acolo unde demult a apus,acolo unde încet încet, în sinea voastră a început să moară...iubirea rar reînvie....rar devine ce a fost!!!
numai o privire este de ajuns pentru a-i transmite celui drag cât de mult îl iubeşti...
...nu mai încerca să ştergi lacrimile care au curs....e târziu....şi era mai bine dacă preveneai torentul de lacrimi...
...numai visele nu pot fi ucise....sunt tot ce avem...sunt cele care ne hrănesc uneori....
...nu mai reveni dacă ai plecat, urmează-ţi drumul împăcat....revenirea poate fi şi mai grea decât plecarea în sine...
...numai fiind în viaţă poţi să te bucuri de strălucirea blândă a soarelui....
..nu mai mă căuta nici în dimineţi senine, nici în după-amiezi călduroase,nici în seri magice....dacă nu ştii să mă iubeşti cum îmi doresc şi cum merit...
...numai tu mă poţi face fericită, de aceea în clipa prezentă vreau sa fim doar EU şi TU...
numai o viaţă avem, să o apreciem şi să o trăim frumos..
..nu mai trebuie să căutam fericirea dincolo de alte apusuri sau răsărituri, când ea e aici, mână în mână cu noi!!!

No comments:

Post a Comment