Nadina

Nadina

Tuesday 8 December 2009

Am pus cheie...


...pe inima mea ca să nu se mai simtă toţi tentaţi să intre în ea!!!prea mulţi râvnesc la ce nu li se cuvine...prea mulţi ar vrea...ce nu pot da...de-aceea mi-am închis inima în mine...şi deschid foarte rar...când văd că merită..măcar,efortul....şi inima îmi spune totul!!!!!cât de supusă e tentaţiilor...cât de chinuitoare-i sunt gândurile şi cât freamătă amintirea-n noapte....inima îmi dezvăluie ale sale şoapte...inima mea a fost ruptă în bucăţele..şi uitându-mă la ele...la bucăţele...m-am întrebat: ce să fac eu acum cu ele??..îmi vreau întreaga inima...vreau eu să fiu stăpâna sa....să nu mai luaţi ce-i cald în mine....să nu-mi luaţi bucuria zilelor senine!!!!!!!!!am pus cheie....ca visele nimeni să nu-mi mai ia....să pot să mă gândesc ce fac de-acum cu viata mea...sa vad ce cale voi urma...şi de-am să pierd cheia..(ce gând sinistru.....)...pe nimeni nu voi mai iubi...dar am să am grijă de ea...pentru ca-n ziua când voi putea...să te primesc cu drag în ea!!!!!!!!mi-e mai bine cu mine,decât cu voi toţi....aştept să răsară în mine lumina...să fiu capabilă să dăruiesc iubire...şi nu fărâme să pot da din ea...ci întreagă să o dăruiesc...iubirea să se reverse senină şi încrezătoare asupra ta...acum nu ştiu ce pot să fac cu ea...cu iubirea...aştept un semn din partea ta...iar dacă nu mi-l vei da...îmi ţin iubirea-nchisă-n mine...acolo ştiu că e-n siguranţă...chiar dacă se ofileşte pe alocuri de speranţă!!!!!!

No comments:

Post a Comment