Nadina

Nadina

Tuesday 8 December 2009

nici nu mă îndoiesc...


..tot tu vei fi acela care va alerga în braţele mele goale de-atâta pustiu şi aşteptare...vei arde în interior de dorinţă..ştiu gândul tău ascuns: îţi sunt cea mai dragă fiinţă...îţi sunt primul gând şi ultima năzuinţă!!!
doar lângă mine capeţi credinţa,te înalţi şi admiri ce e frumos..eu te fac să visezi când lumea din jur uită că visul înseamnă ceva...
eu îţi iau mâna şi te conduc spre lumea mea...eu te culeg din paradise deschise..tu,numai tu..mi-apari noaptea tandru în vise...şi laşi raiul deschis pentru a-l explora...mă duci în rai...pe proprietatea ta...şi mă întreb mereu:oare ce va mai urma???...nu te mai desprinzi de mâna mea...simt că eşti pretutindeni prezent..fiecare adiere te-aduce aproape...îmi săruţi pleoapele..noapte de noapte...rochia mea albă de zână a nopţii..o atingi,o săruţi...cât vei mai stărui???..de mine ştiu..nu ai să te desprinzi nicicând...
ţi-am intrat în piele,în inimă îţi sunt undeva...oare ce ai face de aş dispărea???simt că fiecare privire schimbă ceva în tine...am un efect devastator asupra ta...dacă nu m-ai iubi..nu m-ai căuta..dar ai nevoie de prezenţa mea..nu te poţi lipsi de ea!!!!...sunt ceva aparte pentru tine...sunt ceea ce alta înaintea mea n-a fost...să fug de tine n-are rost..simt cum mă-nvingi cu dragostea ce o simţi pentru mine...nici de aş vrea nu aş pleca..îmi place jocul ăsta: DRAGOSTEA!!!...e mai mult decât un joc..e o viaţă,e o lume,e la unison un nume....e o pată peste noi...e un suflet ce conţine..două inimi,două nume...care însă în sfârşit...de mii de veacuri s-au regăsit...şi trăiesc în infinit!!!!!alergi prin lume...ca pierdut!!!tu oare crezi că pot să uit???..cum alergi pe urmele mele...cum îmi furi visele,speranţele???....
şi ştiu..eşti intrat în fiinţa mea..acolo sus noi avem o stea...acolo sus avem un nume scris..iubirea-n cartea vieţii este scrijelită...iubire ce trăieşte şi nu uită..iubire ce pluteşte şi nu moare...iubire ce păşeşte pe cărări de floare...şi trandafirii,iubite,mă sărută....nu le rupe petalele,nu fii gelos..ei doar iubirea noastră în tăcere-o cântă....ascult un imn doar pentru doi..un imn scris pentru noi doi...nu vezi că de când suntem în iubire prinşi....toţi aştrii pe cer sunt aprinşi...în lume ne-aflăm..trăim în ea..trăim deopotrivă tu şi eu...eu prin tine..tu prin mine...nici nu mai ploua decât cu stele...iubirea toţi ne-o sărbătoresc...şi mă vei iubi veşnic iubite...nu te poţi lipsi de mine...
nu mă-ndoiesc!!!...tot ce îţi curge prin vine sunt fapte trăite de mine...tot ce ai în inimă sculptat e chipul meu ce nu poate fi uitat..tot ce rosteşti am rostit eu cândva..alt nume faţă de-al meu nu-l ştii..îţi aparţin..îmi aparţii...şi cât va ţine lume aşa va fi...!!!!!!

No comments:

Post a Comment