Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

nimeni..


..nu a fost aici când am căzut..şi nimeni n-a văzut momentul când m-am ridicat...ca o stea în noapte m-am pierdut...şi nimeni nu m-a întrebat dacă, cumva căderea m-a durut....nimeni n-a fost să-ntindă mâna,să îmi ofere ajutor...singură mi-am revenit...tot singură m-am liniştit....şi câte ploi au mai venit...de-atunci e mult,au trecut multe stoluri în zări,s-au ofilit atâtea flori...şi tot nimic...nu era nimeni să mă cheme,să îmi sufle uşor pe gene..nimeni să-mi spună o vorbă bună...nimeni n-a fost omul care să mă susţină....să mă susţină nici la greu...însă nici la apogeu...s-au pitulit ca laşii..credeau că vor culege laurii...că n-am să mă ridic..că-n viaţă o vorbă nu am să mai zic...s-au înşelat,evident...efectul căderii a fost latent...mi-e dor de soare..de cădere nu...doar de momentele ce-mi umplu sufletul...am fost de-atâtea ori în rugăciune cu ceilalţi...i-am consoderat ca pe nişte fraţi...aveam mereu un sfat,o vorbă bună...ei pentru mine doar..minciună!!!!!!!!!!!chiar dacă doare şi nu pot pansa...chiar dacă nu se va mai vindeca...voi ştii cui să îi întind mâna..cui să îi ofer inima!!!!nimeni n-a ştiut lacrimile mele reci...care cu timpul au devenit seci...nimeni nu m-a vrut..toţi m-au alungat...eu n-am să-i alung..n-am să fac păcat...am să îi primesc cu zâmbetul larg...ca pe fiinţa de care am prins mare drag...însă am să ştiu cât să dăruiesc ...ca din nou,eu, să nu mă amăgesc...nimeni nu mai ştie,ce-a fost şi ce-i cu mine...mi-am construit un drum doar din ruine...palat îmi este cerul,oglindă - viaţa toată...în ea se oglindeşte un suflet ce aşteaptă...aşteaptă o vorbă bună..un ceas de mângâiere...aşteaptă o mână întinsă când în durere piere...zâmbesc acum senină,când viaţa este blândă....şi păsărelele îmi cântă:"frumoasă-i viaţa dragă,priveşte şi te-ncântă cu frumuseţea din natură...şi vei vedea,că ea natura...nu lasă urme adânci..ci ea cu darurile-i toate..întotdeauna zâmbet de la tine scoate...şi îţi oferă sănătate!"nimeni nu a privit nicicând în urmă..să vadă sufletul strigând...nimeni nu m-a văzut agonizând...dar iar sunt bine şi mă simt perfect...şi cel mai bine este să îi iert!!!

No comments:

Post a Comment