Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

trăieşte clipa..!!


Mi-a luat mult timp până să realizez că viaţa nu se termină doar pentru că am cunoscut persoane care m-au dezamăgit...ca viaţa e fragilă,şi de aceea trebuie să mă bucur de fiecare surpriză pe care mi-o oferă...să fac din fiecare zi o sărbătoare....chiar dacă nu am mereu motive să sărbătoresc!!!Am învăţat să nu mă las copleşită de nici o durere:nici sufletească,nici fizică...am căzut în abisuri...dar uite că am reuşit să ies la suprafaţă....
Astăzi,când mă gândesc la toate acele copilării,zâmbesc...multe dintre ele reprezentau,fiecare în parte,o tragedie a vieţii mele!!Aceasta era însă o aparenţă....tragedie ar fi să renunţ la vise...să îmi pierd încrederea în mine şi în cei din jur...să nu mai pot articula cuvinte...să nu mai văd lumina zilei...să nu mai am un ţel în viaţă......să nu mai lupt...să nu mai iubesc...să trec nepăsătoare prin viaţă...
Nu pot să îmi abandonez viaţa,nu pot renunţa la tot ce am...pentru că viaţa e una singură...nimeni nu îmi va da o alta la schimb, dacă în aceasta nu stărui!!!Mi-a luat mult timp să accept slăbiciunile celor din jur...deşi,eu de asemenea,în firea mea omenească,am slăbiciuni!!Toţi avem...şi trebuie să ne acceptăm unii pe alţii aşa cum suntem....tot ce putem face este să ne păstrăm anumite valori,să nu deviem calea ce o urmam..dacă aceasta îşi are un sens care tinde spre pozitiv!!:)
Am învăţat să iert...pentru că nu ştiam să fac asta....sau refuzam....însă am realizat cât bine face iertarea..mai ales când la rândul tău ai nevoie să o primeşti!!Am realizat că lacrimile sunt un lucru bun....dizolvă suferinţa....cu fiecare secundă în care lacrimile "plâng"!!Şi nu e o ruşine să plângi....poţi să plângi atât fericit cât şi nefericit fiind....pentru că în cele din urmă tot zâmbetul cu faţa sa luminată va birui!!!Să urmez doar adevărul...pentru că întovarăşindu-mă cu minciuna...m-aş prăbuşi....doar adevărul luminează vieţile..doar el este calea ce nu dă greş!!!
Am optat pentru o viaţă proprie...fără să mă las influenţată de ceea ce e în jur...vreau să trăiesc cum vreau...cum am învăţat..cu deprinderile pe care mi le-am format...vreau să fiu eu..într-o lume în care,mulţi au uitat ce înseamnă "să fi tu însăţi"!!!Să fiu independentă....sa nu pierd controlul asupra lucrurilor ce îmi alcătuiesc viaţa....să nu pierd din vedere amănunte ce mi-ar putea direcţiona într-un fel sensul vieţii....să nu pierd legătura cu oamenii....dar mai ales,să pastrez strânsă legătura cu mintea,trupul şi inima mea!!Să le ofer acestora tot ceea ce au nevoie pentru a se împlini!!Minţii să îi ofer toată seva cunoaşterii....să o las să se hrănească cu ceea ce îi este necesar....cu ceea ce îi este de trebuinţă!!!
Trupului să îi ofer hrană,îngrijire....inimii să îi ofer o viaţă liniştită..prin calm,prin echilibru,prin sentimente nobile!!!Să fiu în toate echilibrată..să nu fac abuzuri care mi-ar dăuna!!!!Am ales viaţa...pentru că e frumoasă..pentru că mă regăsesc în viaţă şi în tot ceea ce ţine de ea....pentru că am o viaţă de care sunt conştientă!!Sunt conştientă şi de efemeritatea noastră...sunt conştientă că din pământ suntem plamădiţi..şi în pământ ne întoarcem!!De aceea TRĂIESC FIECARE CLIPĂ..nu vreau să pierd nimic....pentru că vreau să ajung să trăiesc cândva..şi VEŞNICIA UNEI CLIPE!!!!:)

No comments:

Post a Comment