Nadina

Nadina

Tuesday 8 December 2009

sunt fericită...


sunt fericită...fericită în multe sensuri..şi această fericire benefică vine din interior şi îmi luminează întregul univers pe care mi l-am creat pentru a avea o viaţă frumoasă...fericită să te văd şi fericită că am rămas prieteni în ciuda a toate ce s-au întâmplat...fericită când ştiu că m-ai iubit odată şi că astăzi am prietenia,admiraţia,aprecierea ta....e firesc să fiu fericită....e cea mai binecuvantată stare pe care Dumnezeu o poate da unei fiinţe...când te văd ochii mei se umplu de o tainică lumină...fericită sunt că eşti bine...fericită că viaţa ta e frumoasă...fericită că ne-am cunoscut...că avem atâtea amintiri împreună...amintiri ce dau viaţă trecutului....amintiri ce atestă că am fost unul al altuia....fericită că pentru tine am însemnat a fii cea mai minunată femeie...m-ai făcut să mă simt iubită şi apreciată....nu pot decât să îţi mulţumesc...şi să sper ca pe viitor să fim alături când ne e greu şi să ne putem bucura ca doi prieteni de bucuriile ce vor veni......îţi mulţumesc că m-ai făcut fericită...graţie ţie am ajuns să am respect de sine,să mă iubesc, să mă apreciez la rândul meu....fericită că iubirea noastră a fost frumoasă...şi chiar dacă nu va mai fii...deoarece demult sfârşit a luat....rămâne o amintire placută,veşnică....a ceva frumos ce din suflet nimeni nu poate şterge....nici timpul care se încăpăţânează să treacă atât de repede şi să ne despartă,nici viaţa care ne joacă feste uneori...pentru că mereu reuşim să dăm unul de celălalt....mulţumesc încă o dată...ţie...prima mea iubire....fericită că sunt...fericită că eşti...fericită pentru iubirea ce a fost...şi pentru prietenia ce în prezent există....fericită că simt...fericită că trăiesc...fericită când plouă...fericită când ninge...fericită când vântul îmi răvăşeşte pletele...fericită când dansez..când cant...când muzica sună armonios în jurul meu...fericită în toate modurile posibile...şi uite de asta simt eu că trăiesc........!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment