Nadina

Nadina

Wednesday 2 December 2009

Eternal flame...


tinereţe, avânt,mister.....ani frumoşi....atât de la viaţă cer!!simt frumuseţea clipelor ce trec prin mine....mă bucur de secunde în care gânditoare mă zăresc..de minute în care fără să vreau un zâmbet schiţez:D....şi de ore în care.....iubesc,aştept,neîncetat sper...ore în care.....totul e diferit de ce-a fost ieri!!!nelinişte...o fi vreun semn de viaţă???...la fiecare colţ de vis....îmi desenez speranţe....cred iar în oameni...mă înşel mai mereu...las de la mine...nici eu nu-s perfectă....las viaţa să decurgă precum o piruetă...dar uneori direcţia....viaţa o greşeşte....şi cine,dacă nu al meu suflet plăteşte???dar nu mai plâng....nu mai am lacrimi...nu le mai zăresc..nu le mai simt....azi nici nu mă mai obosesc...nu merită să mă stresez....zâmbesc...sfidez puţin din legile vieţii....ideile îmi dau târcoale mai mereu...şi ştiu....ideea principală este ţelul meu...să fiu fericită....să ard într-una...să despart adevărul şi minciuna.....să ocrotesc ce consider că gingaş e..un copil,o floare,un părinte drag....să alin o inimă....să spun o vorbă bună....să nu mai pun chiar tot la inimă...să mă detaşez de tot ce doare şi nu mă lasă încă să trăiesc...în flăcări mari să izbucnesc....să ard neîncetat..flacără vie să fiu....să ard cu luna....cu stelele.....cu întregul univers din dorinţă de viaţă să ard...să freamăt în noapte....să scot din focu-mi şoapte....pe care poate le vei auzi....de vei avea urechi s-asculţi!!!să mă ridic deasupra tuturor..să ard....să izbucnesc în mici scântei...privirea să v-o fur cu strălucirea mea....foc viu sunt...ard de neîmplinire.....şi am în suflet tone de iubire..depozitate cu grijă într-un loc secret.....un loc ce nu poate fi devastat...într-o inimă ce-n aparenţă sentimentele au secat....dar bate neîncetat....dimineaţa-n zori..în miezul zilei ....când se lasă seara....şi-n miezul nopţii....bate inimioara!! Eternal flame...it's not a new game....it's the same......!!

No comments:

Post a Comment