Nadina

Nadina

Tuesday 8 December 2009

povestea unui fulg de nea...


a apărut în viaţa mea la primul semn de ninsoare..îl aşteptam dornică de atâta timp încât credeam că nu-l voi mai întalni...săptămâni întregi l-am aşteptat cu speranţa că-l voi revedea plutind aievea langă mine şi că îmi va săruta creştetul cu umezeala sa...şi în sfârşit, când deja încetasem să mai sper că îl voi întâlni(deşi în suflet aveam speranţa că în această iarnă ne vom reîntalni) a apărut într-o dimineaţă de ianuarie, blând şi senin, poate puţin viscolit din tărâmurile sale în viaţa mea..am fost surprinsă de chemarea sa şi am simţit că inima îmi sare din piept când i-am auzit vocea...m-a făcut cea mai fericită femeie..pentru că doar el ştie să mă facă astfel...mi-a sărutat podul palmei şi atunci am simţit un fior rece dar totodată plăcut..apoi mi-a sărutat discret colţul gurii..era atâta magie în acea clipă..apoi ca într-un vis ninsoarea s-a înteţit şi astfel a început dansul fulgilor de nea..dans în care la rândul meu m-am lăsat prinsă şi parcă clipa aceea magică era făcută tocmai pentru a nu o mai uita...şi am dansat ore în şir, m-am minunat clipă de clipă de întâmplarea pe care-o trăiam..ştiam că atâta timp cât zăpada avea să stăruie îl voi avea şi pe el lângă mine...doar un gând îmi curma fericirea nebună: că zăpada se va topi şi va trebui să-l aştept din nou cum am făcut-o până acum..pentru că iubirea noastră se împlineşte doar atunci când ninge..cea mai cruntă durere e când aştept un an întreg pentru a-l revedea..când tânjesc după atingerile şi sărutările sale..iubesc iarna deoarece este anotimpul iubirii mele...pentru că are acea vrajă care pe mine personal mă împlineşte...pentru că sunt iubită cu atâta putere încât cerul îşi răsfrânge iubirea cernită asupra mea...aştept o nouă întâlnire..pentru că fiecare clipă e magică şi specială...fulg de nea, cum vii în viaţa-mi aşa şi pleci, dar tu eşti cel care mă iubeşte mai mult decât m-a iubit vreodată cineva şi mă faci împlinită ca femeie...

(scris la 2 ianuarie 2008, când nu mai speram să ningă...idila mea cu fulgul de nea;)

No comments:

Post a Comment