Nadina

Nadina

Wednesday 2 December 2009

freedom:D


Liberă pentru că sunt un om liber,independent de ceilalţi...şi pentru că:
- nu îmi las gândurile să ădoboare, ci le îngenunchiez..le transform în sclavele mele....arătându-le astfel reversul la ceea ce au vrut ele să devin!!
- nu sunt o persoană infuenţabilă...şi iau doar ceea ce consider ca fiind necesar şi benefic pentru mine...iar acest lucru destul de rar!!!- nu m-am lăsat învăluită de amăgirea iubirii...nu m-am lăsat orbită de dragoste..deşi uneori câte un ghiont mi-a mai dat....sau am căzut..."mi-am lins rănile"....şi m-am ridicat din nou:D
- ştiu să desluşesc ceaţa dintre nori.....ştiu să păstrez bucuria din zori...ştiu să mă bucur de minunatele flori:D
- nu m-am lăsat constrânsă de nimeni şi de nimic....mi-am păstrat mereu independenţa!!
- ador să umblu desculţă prin iarbă, să adulmec aerul proaspăt al dimineţii....să număr stelele seara....să zâmbesc :D
- dansez uneori cu viaţa....şi amândouă ne demonstrăm măiestria...ne-am rănit uneori în acest dans...încercând să ne învingem una pe cealaltă...dar momentan socializăm foarte bine:P
- mi-am frânt aripile de atâtea ori traversând printre oameni...dar am aşteptat să mă refac...mi-am învăţat lecţia...şi am găsit tăria de a zbura mai departe....şi de a continua drumul întrerupt sau de a urma un altul!!
- reuşesc să mă regăsesc în natură,îmi folosesc creativitatea când scriu..îmi găsesc liniştea când pictez..zâmbetul îl aflu printre prieteni..şi îl păstrez:D
Toate lucrurile din viaţa noastră,care dovedesc la un moment dat că am avut tărie de caracter, că am reuşit să trecem peste perioade şi perioade....sunt lucruri care ne condiţionează libertatea!!!!!Sunt liberă când zâmbesc,când argumentez ceva, când respir, când iubesc,când plâng,când stau îmbufnată....sunt liberă să mă exprim cum vreau.....să nu mă reprim pe mine însămi....mă îmbrac cum vreau...trăiesc cum simt....liberă,liberă..simt libertatea prin toţi porii...ştiu că nimeni şi nimic nu îmi va răpi vreodată din independenţa-mi...
trăiesc,respir,expir,trec liberă prin viaţă..iubesc,doresc....risipesc a zilei ceaţă....dăruiesc,iau....mă simt uneori o mică învingătoare..mai sunt şi zile când steaua mea este o stea căzătoare..dar îmi revin..şi ea devine din nou strălucitoare!!!iubesc,devin....mă uit la ceea ce-am fost...încerc să îndrept lucrurile făcute puţin mai prost....mă iubesc,mă admir..însă nu sunt narcisistă...sunt doar ceea ce se cheamă: o persoană OPTIMISTĂ!!!:D

No comments:

Post a Comment