Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

"în singurătate...


....dragostea moare....visul nopţii moare acum"...spune o melodie a Laurei Stoica!!!! şi în singurătatea noastră, noi oamenii,murim şi reînviem deopotrivă...!!!!murim cu fiecare speranţă pierdută,murim la fiecare eşec, murim cu fiecare lacrimă scursă pe obraz,cu fiecare clipă în care sufletul stă trist!!..dar reînviem la prima adiere caldă a vântului,la prima sclipire a razelor de soare, la primul zâmbet, primul cuvânt de iubire, prima îmbrăţişare!!!! uneori ne mor visurile....şi o parte din noi împreună cu ele!!alteori alte visuri iau locul acestora....şi ne fac mai încrezători!!!viaţa nu e un lucru statornic...ci e mereu în schimbare....trecem de la o situaţie la alta,de la un sentiment la celălalt,de la o stare bună la o stare mai puţin bună!!oamenii înfig adesea pumnale de răutate în noi...şi nu ne putem apăra...şi nici nu văd în preajmă pe cineva care să ne apere!!!mereu trebuir să purtăm grija clipei ce vine, nici o certitudine nu avem asupra vieţii noastre!!! m-am săturat să mă tem,să aştept, să gândesc la ce va fi....să fiu tristă, să nu mă aline nimic...m-am săturat sa fiu doar o persoană în cartea vieţii înscrisă...iar în realitate..o persoană într-o viaţă demult închisă!!!de câte ori o să mă descompun în acele picături inegale numite lacrimi??de câte ori vor stărui în mintea mea acele neînţelese lucruri???de câte ori voi mai încerca să mă fac înţeleasă şi totul în zadar???de câte ori aceste stări se vor repeta la nesfârşit până într-o zi vom pune punct???nu mai suport lacrimile...nu mai suport umilinţa....nu mai pot trăi cu ideea,că ne ucidem fiinţa.....cu fapte..cu vorbe....cu gesturi vulgare....ce intră în noi..şi ne rănesc..eu realizez cât de tare mă doare rana ce sângerează în fiinţa mea...însă alţii nu realizează...nu-şi dau seama cu ei ce e....poate asta e o şi mai mare durere!!!şi stărui în viaţă...să înţeleg ce azi nu-nţeleg...toate acele lucruri în mintea-mi mereu se petrec...la nesfârşit gândesc, la nesfârşit...fără a mă întreba de singurătatea: e duşman sau scut???....oare o fi un nou început??!!???

No comments:

Post a Comment