Nadina

Nadina

Saturday 26 December 2009

Monaco. Îndrăgostiţi...


Mai lasă-mă să mă îndrăgostesc o dată!!Doar o dată, şi apoi pot să capitulez - pentru că voi şti că am trăit iubirea, ea mi-a reaprins puţin din viaţă - şi tot iubirea va fi înţelesul pe care nu reuşesc să îl dau multor lucruri!! Nu mai vreau să mă gândesc, vreau doar să mă abandonez - aşa cum face o pasăre când se înalţă în zbor: se abandonează înălţimilor, simţindu-se liberă şi descătuşată de orice gând - vreau să mă abandonez şi să mă regăsesc totodată, şi să nu se mai sfârşească... Şi cei cu adevărat îndrăgostiţi, mereu vor lupta să păstreze unitatea sentimentelor, unitatea relaţiei...un îndrăgostit adevărat nu se comportă asemeni unui laş,...pe viitor nu voi mai pleca atât de repede,...mai rămân, pentru că ştiu că acolo unde sentimente au ars,...din cenuşa ce încă păstrează amintirea jăratecului pot din nou "artificii de dragoste" izbucni. Nu voi mai rata clipa,...mă las condusă de vis atât cât mi se permite,...voi iubi cu fiecare bătaie a inimii chiar dacă uneori voi simţi că îmi va fi peste puteri!! A iubi este o singură lege, este pentru toţi şi pentru toate - liberă de orice inhibiţii, şi nu poate fi contestată - iubirea n-am înfiinţat-o noi: ci ea ne-a înfiinţat bucată cu bucată reflectând în noi frumuseţea celor pe care-i iubim!!

Fotografie şi titlu : Ştefan Szabo
Text : Nadina Maria Szakacs

No comments:

Post a Comment