Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

niciodată nu va reveni...


..despre timpul trecut e vorba...şi parcă simt o uşoară nostalgie!!!!am fost fata pe care credeam ca ţi-o doreai,care te va face fericit..nu vreau să mă mai amestec în singurătatea ta...îmi ajunge singurătatea mea...mă umple de prezenţa-i în fiecare clipă......dacă vrei să pleci nu te voi opri..pleacă..chiar dacă ştii că laşi un suflet pustiu în urma ta..oricum nu-ţi pasă....!!!!!nu vezi prin acel suflet.......nu îmi ceri să te caut dacă îţi duc dorul..ţi-e totuna...de fiecare dată când ies din compania ta îmi doresc să fiu mai mult....să trec de ceea ce simt..să las în urma ce simt...să pierd contactul cu ceea ce ţine de tine...am fost fata care ar fi făcut totul pentru tine....eu cred că mă asculţi,dar în acelaşi timp mă ignori...nu e drept...te simt mereu lângă mine...dar în acelaşi timp parcă nu eşti...nu vreau să mai cred în nimic..vreau să mă trezesc într-o dimineaţă în albul zăpezii şi vis să fie faptul că odată te-am cunoscut.....

(17 februarie 2008)

No comments:

Post a Comment