Nadina

Nadina

Friday 25 December 2009

memories falling down..


azi retrăiesc clipe ce ştiu că au rămas undeva în trecut..îmi amintesc cu drag oameni pe care timpul i-a îndepărtat sau i-a lăsat în urma!!!cândva,noi,credeam că nimic nu ne va despărţi....eram prea creduli...eram prea cruzi şi neexperimentaţi..şi uite acum,câte ne oferă viaţa!!!!azi nici nu ne putem zări..doar amintirile uşor prăfuite stau drept dovadă copilăriei şi viselor pe care le-am trăit împreună...stau dovadă castelelor de vise cu care copilăria ne-am trăit!!!!azi nu mai revăd atâtea chipuri cunoscute...mă pierd între atâţia străini..uneori pe nimeni nu recunosc...lumea aceasta e atât de imensă..şi a te pierde în ea fără să te regăseşti e atât de uşor...şi cât doare:(mi-e dor de voi...prieteni ai copilăriei...de voi,cărora v-am arătat primele versuri ce de sub peniţa mea au ieşit....voi ce mi-aţi luminat anii aceia glorioşi- afirm glorioşi, pentru că în copilărie atât de fericită m-am simţit:D *-!!!şi de fetele mele mi-e dor.....chiar dacă azi rar comunicăm....ştiu că ceea ce este în suflet nu poate fi smuls şi nici uitat...scumpele mele...cum îmi păstraţi mesajele şi bileţelele..e un lucru extraordinar...o dovadă că mă iubiţi....şi faptul că sufletele noastre se caută...a fi prieten e extraordinar!!!!având şi o prietena pe care cândva am rănit-o...nu pot decât să îi transmit gânduri bune....să-i cer la nesfârşit iertare..chiar dacă e-n zadar....şi nu o primesc:(şi mă bucur ca există întodeauna un prieten la care pot să alerg....să îi spun ce simt,de sunt furioasă sau în bucurii sufletu-mi scald........prieten cu care pot să plâng,pot hoinări şi visele-i împărtăşesc....prieteniei pentru frumuseţea-i îi multumesc!!!!şi am atins o culme....sunt un om împlinit....simt spre ce vreau să tind....şi am cunoscut printre altele şi ce-i iubirea..deşi mi-am ars sufletul cu ea....iubirea mă mistuie....dar e frumoasă.....i-am cunoscut toate laturile....şi chiar dacă nu o mai am...era ce-aveam mai bun....şi-acum mi-e visul scrum...alerg ca într-un vis nebun....din vis câteodată mă trezesc....şi plânsul reuşesc să mi-l opresc...dar taina dragostei adânc în suflet o păstrez....nu vreau sufletul să-mi ruinez....dar nu pot să mă detaşez.....şi merg mai departe....zâmbesc,viaţa-i atât de frumoasă.....sunt tânără...simt că vibrez de tinereţe......visele mele renasc cu fiecare anotimp ce vine...şi simt cum amintiri din spate mă ajung...nu pot timpul trecut să îl mai plâng....dar îmi trăiesc viaţa surâzătoare şi senină....încerc cât mai multe să realizez.....fiecare amintire e un trofeu pe care-l păstrez cu drag....şi iată-mă azi: iubesc, mă pierd,visez şi trăiesc....încerc cu ce fac,cu ce dau şi cu ce primesc...să mă mulţumesc....în fond, am o viaţă...o alta nu voi mai trăi...măcar pe asta să mi-o pot împlini!!!!

No comments:

Post a Comment