Nadina

Nadina

Tuesday 18 June 2013

Voi fi aici...

 Voi fi aici,
aşteptându-te,
iubindu-te,
glumind şi
întrebându-mă
care-i clipa?
clipa regăsirii,
clipa mângâierii,
clipa ce se lasă mult aşteptată...


Voi fi aici,
mângâiere şi surâs,
cea care-ţi va ţine contră
la fiecare cădere...
ca tu să nu cazi,
să nu mi te rătăceşti...
am să te prind mereu
cu braţe de flori şi dragoste,
cu braţe deschise...


Voi fi aici,
iar privirile impersonale ale altora
mă lasă rece...
curioşi, neştiind ce se petrece,
vor căuta să ne aţâţe
de o parte şi de alta,
dar noi nu vom dărâma mituri
ce cu trudă am construit....


Voi fi aici,
să te sărut,
să te îmbrăţişez, să te felicit...
să te mângâi,
să te ţin în braţe...
să-ţi descătuşez robia
de toate cele ale lumii...
voi fi aici,
dincolo de zidul
unde simt inima-ţi cum bate...


Voi fi aici,
nestrămutată,
fidelă ca întotdeauna...
să-ţi ies în întâmpinare,
să-ţi devin iar iubită...
voi fi aici - ca-ntotdeauna...
nicio piatră nu am clintit de când ai plecat,
nici valul nu s-a mai abătut pe malul care ne desparte,
iar ecourile îndepărtate, azi, îmi par...


Voi fi aici,
fiindcă aici sunt şi cărţile tale,
cărţile noastre...
noi doi, o bibliotecă vie
a iubirii ce s-a consumat...
noi doi -
un limbaj ermetic...
voi fi aici,
vei fi aici,
dar câţi, oare, ne vor înţelege?

No comments:

Post a Comment