Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

Feluri de a aştepta...

Sunt diferite ipostazele
în care tu - mă regăseşti
în fiecare zi...
să ştii însă, că numai unul,
mi-e felul de-a te iubi.

Feluri de a aştepta
sunt diversificate,
mai deosebit îmi pare
felul în care,
îmi cobori din cer- raze de soare.

Feluri de aştepta
şi modalităţi de-a cere,
feluri de a oferi
sufletului mângâiere.

Feluri de a aştepta,
de a te închipui,
De când eşti în viaţa mea
În stomac am mii de fluturi.

Când îmi pui cununi pe creştet
şi mi-aduci cadouri - stele,
ochii când mi-i vezi mărgele...
Toate-s feluri de-a iubi,
feluri de a aştepta.
Când e vorba de iubire,
limite - omul nu are...
E dispus să se-mplinească
prin lumină şi prin soare,
prin dragoste şi credinţă,
dar şi multă aşteptare
susţinută de răbdare...

Un mic tribut - POEZIEI - de ziua ei... 21.03.2013

No comments:

Post a Comment