Nadina

Nadina

Tuesday 18 June 2013

Nu pot...şi totuşi...













 Nu pot să te sun...
mi-e teamă că m-ar podi plânsul,
mi-e teamă că m-ar pufni râsul,
de situaţia ridicolă în care ne-aflăm...

Nu pot să te chem...
dar pereţii inimii mele
sunt lipiţi de cei ai inimii tale...
doar ziduri azi ne-mpresoară
şi oricât de impersonali
am vrea să părem, eu şi tu...
ne aduc laolaltă gândul, clipa,
tremurândele buze
arse de lacrimi şi dor...


Nu pot să mă las de tine...
chiar dacă nu te sun...
chiar dacă nu te văd...
chiar dacă distanţa ne desparte...
te simt, eşti aici şi ştiu -
distanţa e doar o constantă,
distanţa e să îţi dai seama ce mult te iubesc...


Nu pot...şi totuşi...
mă ard degetele uneori...
să-ţi scriu din tastatură...
să-mi actualizez trăirile...
să-ţi dau un semn, că sunt aici,
consumându-mi condeiul, sufletul şi cuvintele
pentru dragostea noastră...

No comments:

Post a Comment