Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

Nu mă căuta...


Nu mă căuta
dincolo de obloane închise,
dincolo de flori ofilite,
dincolo de-mbrăţişări
demult uitate
căci nu mă vei găsi.






Nu mă căuta
dincolo de vorbe nespuse,
dincolo de gesturi inutile
şi roluri adesea - prost jucate...
nu mă vei găsi
şi urma, demult
îmi va fi bătătorită.


Nu mă căuta
dincolo de gesturi imprudente,
dincolo de lacrimi ce stau ascunse,
dincolo de timpul pe care
voiam să-l petrec cu tine...
nu mă vei găsi
căci voi fi demult plecată,
iar paşii mei
nu vor mai avea nicicând
gustul reîntoarcerii
pe buzele timpului
crăpate de vreme.


Şi nu mă căuta
fiindcă în căutarea-ţi
nu cauţi decât
să te joci cu mine.
Nu mai accept
fiindcă în căutarea-mi
n-am să mă joc
cu sufletul nimănui
şi nu am să vând - suflete
nici măcar la preţ de tarabă.

Nu mă căuta
fiindcă căutându-mă
vei învăţa zi de zi
că tăcerea mea un preţ are:
Preţul singurătăţii şi al durerii,
al promisiunilor ce s-au detaşat
de pe buze şi din îmbrăţişări,
devenind astfel umbre
a doi îndrăgostiţi - ce au fost odată...

No comments:

Post a Comment