Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

Azi nu mai simt...


Azi nu mai simt, iubirea ta
Cum o simţeam odinioară,
Oricât aş încerca
Nu pot să-mi amintesc
Din sentimentele-ţi
când au început să moară...


Azi nu mai simt,
nici nu mai vreau să simt,
să uit că-n braţe ne-am ţinut,
azi doare fiecare încercare
să te-nţeleg, cum eşti,
ce simţi sau dacă-n trecerea-ţi
şi tu mă minţi...


Azi nu mai simt
nimic din ce-am simţit odată,
simt doar un gol
şi-o izolare plată.
Azi plouă şi mă risipesc,
în unghere numai tăcerea
mă aşteaptă,
să nu mai fiu eu oare
femeia care din simţiri
te deştepta odată?
Sau poate - tu, mai frecventezi o altă?!


Azi nu mai simt
nimic din ce aş vrea să simt
şi totuşi parcă mă risipesc iubind...
În orice zare, orice căutare,
din lacrimă şi din privire,
azi caut urme de iubire.
Şi sap adânc în urma ta
poate-o tâşni şi dragostea
azi nu, dar poate cândva
voi regăsi senină IUBIREA.


Azi nu mai simt
şi vreau să nu se piardă
crezul cu care m-am alimentat,
azi vreau atât:
să fii bărbat
şi îndoielile din suflet să îmi iei,
sărută-mi ochii blând
şi nu uita
strâns să mă-mbrăţişezi
în trecerea ta.

No comments:

Post a Comment