Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

Îţi scriu ţie...


Îţi scriu ţie
ca să nu mi se pară -
azi, dorul, cea mai mare povară...
îţi scriu, dragă fiinţă,
să iei la cunoştinţă
că din lumea-ntreagă
mi-eşti fiinţa cea mai dragă.


Îţi scriu ţie
care eşti atât de departe,
îţi scriu să-mi dovedesc
până la un anumit punct
că se poate...
să-ţi scriu, să-ţi şoptesc,
să aflu dacă eşti bine...
îţi scriu ţie, dragul meu,
să mă simt împăcată cu mine.


Îţi scriu azi, ţie
gânduri - o mie,
deşi alte fiinţe te mişcă
şi te-nconjoară...
îţi scriu ca să nu simt
că-n fiinţa-mi
ceva începe să moară.


Îţi scriu
şi am să fac asta
la intervale de timp...
îţi scriu dintr-un loc în care
cândva şi tu ai trăit.


Îţi scriu să-ţi aduci aminte de mine,
mă amăgesc cu această premisă...
îţi scriu ca să nu simt
că uşa pe veci e închisă.

No comments:

Post a Comment