Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

I-am scris iubitului meu...

I-am scris iubitului meu
să nu mă uite
şi dacă poate, în trecerea anilor
ochii cei limpezi
uitării nicicând să nu-i dea...
I-am scris c-am o rană în suflet
pe care de la plecarea-i
n-o pot nicicum vindeca.


 



I-am scris iubitului meu slove...
din slove-l recompun, ghicesc şi citesc.
I-am scris, să rămână vorbele
şi să nu zboare...
la a dimineţii boare de vânt...
amândoi ştim că dat -
cuvântul e un legământ.


I-am scris iubitului meu
şi în vise,
nu i-am scris însă
ca să mă tânguiesc...
I-am scris că-l iubesc
şi că poate
vreodată acestea vor fi uitate...
dar astăzi cu drag, de ele,
îmi amintesc.


I-am scris iubitului meu
că îl simt şi astăzi
ca pe o adiere demult uitată...
i-am scris să nu simtă că-i singur,
că singură sunt...
i-am scris pentru el, pentru mine,
cu toată cerneala ce-mi vine...



I-am scris că nu mă lepăd încă de iubire
şi că în somn mult timp de-acum
numele lui eu voi chema...
i-am scris să ştie
că în fapt de seară
doar lacrimi se-mpletesc cu rugăciune...
i-am scris pentru azi,
să-i ajungă mâine.


No comments:

Post a Comment