Nadina

Nadina

Friday 21 June 2013

Prima dragoste nu se uită niciodată...


  Poate de aceea, în nenumărate feluri, viaţa ne-a adus mereu unul lângă celălalt. Îţi mulţumesc pentru ce ai însemnat pentru mine, că ai fost mereu acolo, când te-am chemat. Îţi mulţumesc că ai fost printre puţinele persoane care m-au învăţat să nu mă mai doară.
Te voi iubi mereu! Azi mai mult ca niciodată,poate cu o dragoste prietenească, izvorâtă din dragostea dintâi. Îţi mulţumesc că ai fost, la un moment dat, sufletul meu :-)
Acest lucru te-a distins dintre toţi şi mi te-a aşezat în suflet ca pe cel mai drag prieten!
M-am despărţit de tine pentru că dragostea noastră nu se mai potrivea cu ce eram. Dar te-am iubit...şi nu de puţine ori m-ai reprimit în sufletul tău cald şi încăpător...şi în cele din urmă ne-am despărţit iar, ca să lăsăm loc prieteniei.
Azi vreau să strig lumii toate acestea, fiindcă puţini cunosc faptul că o dragoste frumoasă se poate transforma în ce a fost la început: o frumoasă prietenie :-)
Te iubesc, prieten drag...fiindcă vei fi mereu acolo să mă asculţi, fiindcă puţini vor fi cei care vor înţelege. Îţi doresc să fii fericit! Merităm amândoi asta! Eşti cel mai minunat om din viaţa mea! :-)

No comments:

Post a Comment