Nadina

Nadina

Tuesday 18 June 2013

Doar clipele - amintire...

Azi n-am decât, clipele,
amintire cu tine...
Imaginea ta e fugară
şi n-o pot în braţe lua...
Azi părem fericiţi,
departe, unul de altul
şi n-aş vrea să ştii
ce-mi spune, încă, inima...


Azi chiar şi-amintirea mă-nşeală,
atât de departe - clipele-mi par,
s-au scurs luni ca petale,
efemeră e clipa,
în braţe, când te ţineam...

Doar clipele - amintire...
îmi stau azi în prag alinare...
alung în neştire
năluci ce au fost,
visele mele, visele tale...
visele noastre - necunoscute...
vise ce bat la poarta uitării,
mă amăgesc încă,
dar ştiu că totul e destinat destrămării...

Şi-mi fuge sufletul,
alunecă seara...
de-un caldarâm, grabnic se loveşte...
imaginea ta, gravată în suflet se iveşte...
şi-mi nasc în ochi luminiţe,
alunecă în colţul lor - stropi de rouă...
Aş vrea, dar nu se poate,
o inimă, dacă s-ar putea - nouă.

Doar clipele - amintire...
şi din toate clipele
le aleg, încă, pe cele cu tine...
departe eşti...nu ştii cât doare...
când te simt aproape,
mă loveşte iar o...depărtare!

Încă mai sper în iubire...
încă mai sper în vindecare...
nebănuite căi are amintirea
şi nu se lasă robită de crunta uitare...
clipe amintire şi clipe uitare...
spuneţi-mi şi voi, cine?
astfel de clipe, nu are...?!?

No comments:

Post a Comment