Nadina

Nadina

Sunday 8 June 2014

Sunt aici...



















Sunt aici:
curcubeul lansat după ploaie,
precum un zâmbet arcuit
să-ţi mai descreţesc fruntea,
să te dezbrac de toate grijile,
să-ţi alung temerile,
să-ţi lămuresc, îndoielile,
dacă se poate...


Sunt aici,
chiar dacă tu nu ştii...
sunt valul care sărută malul,
sunt chemarea
când auzi în depărtare ecoul,
sunt vechiul,
în viaţa-ţi sunt noul...


Sunt aici,
voi fi aici,
cu amintirile despletite,
cu buzele răsfirate,
cu anii mei...
Sunt tot aici,
aceeaşi bătaie de inimă,
acelaşi gând,
acelaşi dor,
întru toate sunt -
aceeaşi clipă
care te cheamă,
te-aşteaptă
şi nu oboseşte nicicând,
deşi uneori prea înalt
pare valul...


Sunt aici:
citeşte-mă,
recită-mă,
învaţă-mă pe de rost...
sunt o poezie,
un acord uşor,
de melodie...
sunt tot ce n-am mai fost,
anume făcută pentru tine,
Sunt aici
şi sunt cum nu a mai fost nimeni!

No comments:

Post a Comment