Nadina

Nadina

Sunday 8 June 2014

Îţi scriu...


















Îţi scriu
de dor, de drag,
cu dragoste,
doar ţie
şi mă semnez
ca autor
la ceea ce pentru tine
se scrie...


Îţi scriu
de-o vreme,
eşti muza zilelor în care
tronează versuri pe hârtie,
eşti versul care ne-ncetat mă cântă,
eşti strofa care-n măsura-i
mă ştie...


Te potrivesc
cum ştiu mai bine,
ca rima versurilor tale
nu e alta...
imagini şi figuri de stil
mă-mbie,
nu ştiu alte cuvinte
cochete precum eşti să fie!


Îţi scriu,
azi nu mai contenesc,
cu toată cerneala ce-mi vine...
Sub lumini ce pe cer domnesc,
versurile mele cresc,
cresc de mine frământate,
rânduri, cresc, într-una rânduri,
fermecate, inspirate...


Îţi scriu de-o vreme,
lăsând dâra de mister
să se aştearnă:
mă dărui ţie,
prin versurile-mi,
mă dărui trup şi suflet,
fără de griji,
fără teamă!

No comments:

Post a Comment