Nadina

Nadina

Sunday 8 June 2014

La mulţi ani, om frumos!













Viaţa nostră-i măsurată din momente,dragul meu! Momentele în care mă-mbrăţişezi, mă săruţi, momentele în care uit că lumea-i construită mai mult din controverse...
Ştii să dai sens fiecărei bătăi de inimă şi mai ştiu şi faptul că ritmul acestor bătăi este ghidat de acele momente care intensifică trăirile, plasându-le în centrul fiinţei noastre...fiindcă în ceea ce ne priveşte, a trăi este echivalent cu a respira, a iubi...
Datorită ţie, ideile mele prind contur,fiindcă nimic nu te defineşte mai bine decât momentul pe care-l împarţi cu celălalt...
Eşti unic prin faptul că-mi construieşti aripile din zbor cu dragostea ta, cu încurajările tale...ştii să susţii omul când se simte încorsetat de vid!
Ceea ce astăzi trăim nu-i aportul nostru,ci al clipei fericite care ne-a ales...nici nu-ndrăznesc să mă-ntreb de ce noi...nu am nevoie de alte răspunsuri, când unicul răspuns valid, astăzi, eşti tu!
Poartă-mă mereu precum astăzi, ghidează-mi zborul şi nu mă lăsa nicând să cobor din preaînalt...
Nu există cuvinte pentru ce însemni pentru mine, dar există o dragoste care mă însufleţeşte să trăiesc trup şi suflet alături de tine!
Pentru că de aici, din străfundul fiinţei mele, voi fi mereu lângă tine! La mulţi ani! Te iubesc, om frumos!

No comments:

Post a Comment