Nadina

Nadina

Sunday 31 May 2015

DOR...


















"Dor. Ca un ecou, numele tău răsună şi-mi umple spaţiul. Mi-e dor de îmbrăţişarea ta, îmbrăţişare din care se revărsa zâmbetul plin de candoare. Spuneai că sunt pansament pentru toate rănile ce-au lăsat cicatrice. Cum ştii prea bine că şi tu erai pentru mine liniştea când nu puteam să o regăsesc. Erau zile când sufletele noastre erau contrastante. Îţi doreai lucruri diferite. Atât de diferite, încât toate ne despărţeau. Simţeam că nimic nu ne mai uneşte. Că totul ne dezbină. Eram atât de plini de iubire, încrâncenaţi şi totuşi fără vină. Ai atins piscuri înalte. Aici, în singurătatea asta surdă, îmi umple spaţiul apelativul cu care mă jucam la nesfârşit: Dor. Şi da, mi-e dor. Un dor sfâşietor."

- fragment din lucrarea "DOR" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment