Nadina

Nadina

Monday 25 May 2015

Întrebările...


















Mai sunt atâtea urme
de întrebări pe plajă,
eu ce păşesc aievea
sunt mai înceată
în răspunsuri...

Şi să nu crezi
că-mi pregătesc discursuri,
încerc, zadarnic caut
ca să găsesc o cale
de a-ţi răspunde grabnic
pe măsura întrebărilor tale...


Se şterg zilnic de-atâtea valuri
mult prea îngrămăditele-ntrebări,
nici o secundă eu nu mai contenesc
ca să te caut,
îmi eşti în clipa de faţă,
îmi eşti în demultul ieri...


Şi nu ne potrivim nicicând cu timpul,
vin cu răspunsuri
mereu în contratimp...
nu ca să te enervez,
astăzi întârzii,
ci pentru că în ploaie
îmi place să mă plimb...


Şi sunt adesea întrebări,
ce nu se pun,
dar vin în înserări
şi-n cale-mi iar se interpun...


De n-ar fi întrebările,
am căuta la fel de mult
ca să ne ştim părerile?
Sau sunt doar vorbe
aruncate-n vânt?
care vin şi se duc
pe rând...

No comments:

Post a Comment