Nadina

Nadina

Sunday 17 May 2015

Aceeaşi cafenea, ani la rând, la aceeaşi oră, în fiecare zi...

"Te-am aşteptat ani la rând, la aceeaşi oră, în fiecare zi. Trebuia doar să vii, iar tu nu făceai decât să întârzii. Astăzi nici nu mai ştiu ce fapte te-au schimbat sau ce persoane te-au reţinut la un moment dat. Ştiu doar că tânjeam nespus de mult să te am lângă mine. Să te am, să fiu singura care despre dragoste îţi vorbeşte. Să fiu eu cea care îţi mângâie inima, singura în stare să-ţi înţeleagă sufletul. Cu cât tânjeam mai mult după prezenţa ta, cu atât mai absent erai. Care dintre noi purta o vină? Eu, că te aşteptam? Tu, că nu mai veneai? Clipele trec şi odată cu ele se schimbă anii în noi. N-am încetat să te aştept nici astăzi. Dar am făcut o pauză din a mai te chema. Crede-mă, nu mi-e nici mie uşor. Aceeaşi cafenea, ani la rând, la aceeaşi oră, în fiecare zi."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment