Nadina

Nadina

Sunday 3 May 2015

Aşa arată lumea mea astăzi...


















 "Aşa arată lumea mea astăzi. Şi o recompun din toate momentele trăite alături de tine. Mai e puţin şi am să mă reîntorc din toate peregrinările. Cu paginile scrise. Cu sufletul împăcat. La întoarcere am să-mi recompun drumul din toate pietrele întâlnite în cale. Fiindcă astăzi, nu le mai văd ca piedici. Astăzi, ele îmi sunt punţi de urcare spre tine. Oportunităţi de a găsi cât mai repede drumul spre casă. Spre inima ta. De-aici, din hamacul viselor mele, nu pierd nici o secundă din viaţa asta frumoasă. Mărturie îmi stau munţii ce mă-mprejmuiesc. Câteva flori de liliac şi macii ce îndrăznesc timid să înflorească, îmi recompun zâmbetul. Îmi recompun cântecul în suflet. Cântecul de drumeţie, care duce negreşit la tine. Aşa arată lumea mea. Chiar şi când sunt departe de tine. Vreau să-mi întreţin lumina. Să nu o pierd, să nu mă abandonez. Nu, cât mai este timp de salvare. În raniţa mea, stau legate toate paginile manuscrisului de faţă. Şi câteva creioane pe care-n aceşti ani de pegrinare, le-am ascuţit la nesfârşit. Promit să am grijă de acest manuscris şi să-l aduc teafăr şi nevătămat. Ca să-l pot redacta. Ţie şi altor cititori cu drag a-l da. De-aici, de unde cu emoţii şi cu dragoste, adesea mă furnici, de-aici îţi trimit adesea fragmente. Câteva rânduri scurte, ca anii de mine să nu te rupă. Şi ca să ştii că gândurile mele-s însemnate, că mă gândesc la noi şi la toate câte se petrec în lume. Nu m-am dus în exil, aşa cum tind să creadă unii. Plecată-s să călătoresc şi cu revenirea-mi, inima la loc să mi-o găsesc! Nu doar în file, ci-n tot ce-i cuget şi simţire, stă astăzi, dragostea mea mai dornică ca niciodată să renască. Promit că am să fiu la timp acasă! În timp util, astfel încât să nu mi se răcească nici o literă în file. Să simţi că pentru tine-i tot ce-am scris în ultimele zile."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment