Nadina

Nadina

Tuesday 19 May 2015

Dragostea noastră vindecă şi alină...















"Sunt atâtea lucruri care nu se spun. Ce le pasă altora, de mi-e bine mie cu tine? Dragostea ta şi-a făcut culcuş la mine în suflet. Nu găsesc vreo stare mai frumoasă în care să se scalde sufletul meu. Ştiu, în căutare de senzaţional, oamenii întotdeauna au întinat suflete. N-am să mă las târâtă în noroiul lor. Deasupra mea e senin şi va fi atâta timp cât voi crede în noi. Nu-mi trebuie confirmări. Nici păreri. Mă dezic de toate acestea. Am certitudinea, iar aceasta e cea mai puternică armă ce mă apără de ochi rău-voitori. N-am să-i las să mă-ndepărteze de mine. De noi. Nu mă voi lăsa nicicând târâtă de-al lor puhoi. Te simt lângă mine! Ce bine-i că suntem doi...eşti şi-ţi sunt lumină. Dragostea noastră vindecă şi alină. Doar în formula aceasta se poate să trec peste ce-a fost şi să merg mai departe."


- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment