Nadina

Nadina

Tuesday 19 May 2015

Doar tu, mă aduni când mă risipesc în lume...














"Cât să mai aştept? Cred că ţi-ai dat şi tu seama că cer puţin din prea multul pe care mi l-ai putea oferi. Sunt mereu cu tine. Lângă tine! Şi crede-mă, altfel, nu aş putea. Nimic nu mişcă mai mult în mine decât faptul că exişti! Mă dau ţie cu o dragoste ce-a debutat fără să ştim. De-a lungul timpului, am crescut cu şi prin dragostea ta. Braţele tale au fost aripile ce m-au purtat. Aşa m-am regăsit. Privindu-mă în ochii tăi am aflat că am ajuns, în sfârşit, la mine. Te iubesc cu fiecare bătaie de inimă, cu fiecare pas ce ne-a construit. Tu, doar tu, mă aduni când mă risipesc în lume..."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment