Nadina

Nadina

Tuesday 19 May 2015

Lumea mea nu are margini, nici colţuri...













 "Lumea mea nu are margini, nici colţuri. Oriunde merg mă-nconjor de iubire, lumină, speranţă. Am luptat în anii ce-au trecut să aduc toate astea la mine. Uneori, zilele m-au doborât. Credeam că am să pierd în faţa provocărilor. Alteori, răzbăteam de dincolo de uşi zăvorâte. Niciodată nu am plecat. Niciodată nu am abandonat. Am rămas. Am înfruntat. Am luptat ani la rând să dobândesc ce sunt astăzi. Nu-mi trebuie oglinzi peste care s-a aşternut praful. Astăzi, văd mai clar tot ce nu concepeam odată. Noi suntem personajele cheie în povestea care pare fără sfârşit. Aici, unde mă ţii în braţele tale, la pieptul tău, mă-nveleşti în dragoste şi soarele mă preface în lumină. N-aş putea să prefac aceste stări odată cu înserarea. Ele se perpetuează! Dincolo de noi bat inimi care-şi ţin de cald, de cămin, de lumină!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment