Nadina

Nadina

Sunday 31 May 2015

Am vrut să fiu un om simplu...

















"Am vrut să fiu un om simplu. Să trăiesc simplu. Să-mi ofer cu generozitate dragostea. Fiindcă numai din inimi calme, capabile să se dăruiască pe sine izvorăşte o dragoste nemaiîntâlnită. Am învăţat asta în timp. Constant. Când te-am văzut prima oară. Mai târziu, când am experimentat convieţuirea cu tine. Dacă sunt astăzi aici, înseamnă că trăiesc la fel de frumos şi simplu, că iubesc la fel de curat şi profund, că învăţ la fel de constant cum să trăiesc şi să dăruiesc. Lumină. Bucurie. Din înţelepciunea mea. Dacă am să greşesc vreodată, învaţă din greşelile mele. Dar nu le repeta. Nici nu mă blama. Sunt un simplu muritor. Sunt destinat greşelii. Dă-mi răgaz să mă îndrept. Ia tot ce-i bun şi frumos din mine. Doar astfel, daruri precum acestea se vor perpetua. Primeşte-le şi dă-le mai departe! Prin tine mă voi bucura! Să dărui, necontenit să dărui, asta e lumina mea! Nicicând ca să se stingă, te rog, nu o lăsa!" 

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment