Nadina

Nadina

Sunday 17 May 2015

Cele mai straşnice legături între oameni se consolidează în timp...

"Am călătorit şi-am poposit în locuri în care mă căutam pe mine! Eram pretutindeni şi mi-am dat seama că putem ajunge oriunde ne propunem, doar să ne dorim din tot sufletul asta. Şi am observat că locurile unde poposim sunt doar momentele dintre acele staţii care ne poartă unul spre celălalt. Am captat din culoarea acelor locuri, din liniştea acelor zile. Am devenit cu fiecare pas ce călca ferm pe aleea ce se-ntindea dinaintea mea. Se construiau oportunităţi. Şi-atunci am înţeles că acestea se pot construi şi din fărâme, din tot ce-a fost cândva solid şi-a devenit ruine. Nimic nu se construieşte de pe astăzi pe mâine. Cele mai straşnice legături între oameni se consolidează în timp. Cu fiecare clipă. Cu fiecare ceas. Cu fiecare bătaie de inimă. Fiindcă uneori auzi la graniţă de timp un tic-tac care ar spune multe, dar mai sunt şi vorbe care sunt ascunse după un zid ce împinge cu o forţă uriaşă fiinţa şi nu o lasă să se exprime, să iasă la suprafaţă. Astăzi, lupt cu acel zid ce mi s-a pus dinainte. E un zid uman care mă încearcă. Cât sunt de umană. Cât sunt de vulnerabilă. Dar nu am să mă las. Promit! Cuvintele se vor aşterne şi liniştea va domni la infinit! Pe fond de verde, astăzi se scrie, dragul meu iubit. Sper lumii din gânduri să-i treacă. Cer împăcarea celor care cu sine nu se-mpacă. Fiindcă iubirea, liniştea sunt mai umane, parcă..."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment