Nadina

Nadina

Wednesday 1 April 2015

Mă-mbraci în lumină...

"Mă-mbraci în lumină. Iubesc totul la tine. Cum prefaci vorbele în fapte. Cum mă cauţi şi nu te laşi până nu mă găseşti în mulţime. Fiindcă eu, sufletul tău, mă disting în mulţime. Şi simt cum îmi adulmeci urma. Îmi invoci prezenţa. Nu, nu grăbesc pasul. Astăzi merg în ritm cu bătăile inimilor noastre. Ce straie minunate sunt braţele tale. Câtă siguranţă, câtă dragoste găsesc în cuprinsul lor. Mă hrănesc cu fiecare dimineaţă, cu fiecare răsărit de soare. Cu fiecare moment ce vine ca o oportunitate de a-mi fi mai aproape. Zâmbetul tău, privirea ta, o vorbă caldă spusă la momentul potrivit. Toate acestea îmi sunt hrană. Nu pot să mă dezbrac de ele. În momentele în care mi-este frig îmi sunt cea mai de preţ haină."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment