Nadina

Nadina

Monday 6 April 2015

Nu ştiu de unde să te iau. Nici nu mai ştiu unde te-am pus...


















"Mi-e dor. Atât de dor câteodată, încât nu ştiu de unde să te iau. Nici nu mai ştiu unde te-am pus. Firicele de colb mi s-au aşternut la marginea fericirii. Încerc să dau pânza deoparte, dar mă adâncesc într-o tăcere de nedescris. Tac. Tac fără tine. Fiindcă atunci când eram cu tine, cuvintele orice formă luau: mângâieri, zâmbete, priviri, sărutări. Mi-e dor astăzi. Să-mi mai prefac cuvintele în dragostea noastră. Să sparg tăcerea ce astăzi e surdă. Aud fiecare pas pe caldarâm. Număr secundele care îmi vin. Şi sper, că totuşi, va mai fi puţin. Până, iubitule, o să ne reîntâlnim..."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment