Nadina

Nadina

Monday 13 April 2015

Fie ca nici un râu să nu-ţi fie prea lung de străbătut, nici un munte prea greu de suit!















"Fie ca nici un râu să nu-ţi fie prea lung de străbătut, nici un munte prea greu de suit! Eu însămi ţi-am pregătit raniţa de drum. Te-am aruncat în luptă ca pe-un soldat. Te-am aprovizionat cu de toate. Să-ţi ţină de foame. Să-ţi ţină de sete. Să-ţi ţină de cald când e răcoare şi de răcoare când îţi va fi prea cald. Doar pentru dragoste şi dor nu am găsit substitut. Le vei regăsi întotdeauna la întoarcere. De aceea trebuie să parcurgi drumul înapoi într-o zi ca aceasta şi să-mi culegi flori pe care le-ai întâlnit în cale. Iar pentru atunci când mi le vei dărui, te rog să pregăteşti o poveste. Pentru fiecare în parte. Îmi doresc ca fiecare floare, fiecare dâmb, fiecare răsărit sau apus de soare să aibă o poveste unică. Poveste cu care mă voi fi hrănit când te voi revedea. Şi nu uita: cu fiecare răsărit şi apus sunt în inima muntelui! Ca să-ţi ghidez paşii! Cândva, chiar de vor fi furtuni şi ploi, am să-ţi ghidez paşii în aşa fel încât să-ţi regăseşti casa. Să te întorci înapoi! Te-aşteaptă masa din curte, fiecare tremur de frunză la poartă...toate-ţi sărută, în frunte cu mine paşii, dornice să te revadă!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment