Nadina

Nadina

Wednesday 8 April 2015

Când am vrut să mă simt copil, am revenit întotdeauna la dragoste!

"Când am vrut să mă simt iar copil, am revenit întotdeauna la dragostea şi la candoarea cu care mă învăluiam altădată. Şi mi-am propus ca toate acestea, simple şi minunate cum sunt, să le păstrez şi să le perpetuez fiindcă sunt singurele care îmi dau aripi când simt nevoia să prind aripi! Am devenit conştientă de faptul că doar punând dragoste în oameni şi acceptând-o la rândul meu, aveam să schimb ceva. Ceva în mine şi în cei din jurul meu. Am înţeles totodată că m-au definit cel mai bine, clipele de dragoste. Clipele acelea sincere, pe care doar candoarea şi inocenţa unui copil ţi le pot oferi. Am îmbrăţişat din nou acea stare şi vreau să simt aripile acestui înger planând asupra mea cât mai mult timp. De unde eşti, ai să înţelegi, Montesambra! Clipele de dragoste izvorăsc din fiecare zi, din fiecare om întâlnit. Ah, dacă am ştii toate acestea dinainte, ne-am pregăti sufletul mai cu drag pentru acei oameni. Dar sunt frumoase şi momentele care te iau prin surprindere. Poate cele mai minunate." 

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment