Nadina

Nadina

Friday 10 April 2015

Ai plecat! De-atâtea ori, când era mai frumos!













"Ai plecat! De-atâtea ori, când era mai frumos. Când inima-mi revenise la loc. Iubitule, doar tu mă construieşti şi apoi mă dărâmi. Sunt o lucrare ce-ţi aparţine. Atâta instabilitate, nesiguranţă n-am mai trăit. Când mi-e mai dor să te văd, trebuie să îmi încerc imaginaţia. Şi te caut în vecinătatea mea. Încerc cu îndârjire, de unde eşti, să te smulg. Dar eşti precum o plantă, adânc înfiptă în pământ. Ca o adiere, te simt! Ca o boare de vânt, astăzi, te respir! Te inspir! Tu dai culoare şi viaţă versurilor ce se scriu cu atâta migală. Am să te consemnez în tomuri, la fiecare bătaie de inimă. Eşti în fiecare manuscris! Lucrarea cea mai de taină, pe care o folosesc drept îndreptar zilelor mele! Sunt atât de grele genele, orele. Până trăim cu adevărat Învierea! În sufletele noastre e loc mereu pentru iubire, pentru tihnă. Să luăm Sfânta lumină! Să ne-ntărim prin ea. Să credem, doar să credem! Şi ne va lumina! E noaptea cea de taină şi mâna mea o ţine strâns pe-a ta! E vie, dragostea! E vie! Şi bucuria mea, este menită ca nimic pe lume să nu o poată egala!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment